понеделник, 14 септември 2015 г.

САЗДЪРМА от lordly (Лордли Милордов), автор в сайт "Откровения"









САЗДЪРМА

            Ох, ще ме побърка това моето любопитство! Въоръжило се е с едно остро шило и човърка ли, човърка. Леко ме бодне първо под лъжичката, после се прехвърля в главата и върти, върти, забива се по-надълбоко и дълбае ли, дълбае.
            Кой ли ще е този, дето ще се обозначи с НИК „саздърма”, ще влезе във фейса ми, ще публикува на „стената” ми, ще ми предложи приятелството си, ще се опише като съблазън и ще ми обещае, че ще сме неразделни.
            Дали е мъж или жена? То, думата саздърма трябва да е от женски род, щото на „а” завършва. Освен това и свинската, и телешката, и говеждата саздърма са от женски род, следователно ще е жена. А и логично е, нали аз съм все още мъж, макар и почти пенсионер.
            А колко ли ще е млада? Последната, дето ми се яви на „стената”, излъга с цели 15-ет години. Трябва да е млада, щото саздърмата прясна се продава и не е с голяма трайност. Ако беше се кръстила „пастърма”, тогава е ясно, че ще е дъртофелник. Крехка саздърмица ще да е, м-м-м-м!
            Дали ще е блондинка? Щото аз на блондинки пò налитам. Ама и на брюнетките не отказвам, ей тъй на! Най-прилича да е червенокоска, щото прясната саздърмица също е червендалеста.
            От къде ли ще е? Няма да е от морето, щото тук ний суха цаца имаме, а не сочна саздърмичка.
            А може да е чужденка. Бре, ами ако е туркиня? То, саздърма от турски иде. Ще ни угади оня ми ти турчин, мъжа й, ще дойде с един голям нож и... на саздърма и двамата.
            Ех, какъв съм и аз черноглед, не ще да е туркиня, щото сега едва забелязах, че под поканата на стената ми, с много ситно написано, едва се чете: „KFM


:):):)

 http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=308957


За един по - весел и усмихнат празничен ден! :):)
Авторът е известен с лакардиите си.

Благодаря за прочита!



Няма коментари:

Публикуване на коментар