петък, 19 април 2013 г.

АВТОРСКИ СТИХ - ELIBOTO - Не са ми нужни думи


RE: RE: Не са ми нужни думи
Не са ми нужни думи да изричам,
когато нещо ме докосне нежно.
Не са ми нужни думи,  да се вричам,
да се предам в ръцете ти копнежно.
Жадувам  аз  за устните ти жарки,
за топлите ти  мъжки  длани,
сърцето ми от вените на шарки
да се отпусне в ръцете ти мечтани.
Веднъж навлязла във кръвта  ти
като змийче гнездо да свия,
да лягам нежно на гръдта ти,
от устните ти дъх да пия!
Да боледуваш заразен от любовта ми,
да искаш да не си ме срещал никога,
да шепнеш името ми до забрава
и да си проклинаш дните с викове.

30.03.2013г
eliboto


Продължението на едно обещание…  Посветено…


19 коментара:

  1. Страхотно е,продължавай да радваш душите ни!
    Радостина

    ОтговорИзтриване
  2. Любов, страст, отрова, проклятия... Всичко от живота събрано в няколко реда! Страхотни стихове!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти миличка, вашите коментари ме радват!!! : )))

    ОтговорИзтриване
  4. Гери и Пею, обичам ви , благодаря за отзивите!!! : ))

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей, таласъмке, хубав е стихът, ностига вече с тая любов, дай нещо мампрско

    ОтговорИзтриване
  6. ;D;D;D;D Здравей Канибале, благодаря за отзивите ахахахха

    ОтговорИзтриване
  7. Ani J, успех с новия блог :) !!!
    Да напишеш най- хубавите си стихове в него !

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ти, Росене и твои стихове ще помествам тук : )))

    ОтговорИзтриване
  9. Браво мила, поздравявам те.Много е хубаво,продължавай в същия дух.Обичам те

    ОтговорИзтриване
  10. Миличка, Деси, благодаря ти от сърце и аз те обичам!!! :*

    ОтговорИзтриване
  11. Животът е само един миг и този миг е твой.........
    Венци:)

    ОтговорИзтриване
  12. Вече си имаш само твое островче :)
    Върна ме в едно друго време, когато имахме идея за нещо такова за нас четиримата. Ех мечти....
    Поздрав за страхотния стих. Друго си е като е със снимка, а и подходяща музика.
    Поздрав и на всички ,които помнят споделените мигове:):):)

    ОтговорИзтриване
  13. Тя е стихия!
    Страстна, завихря те, вкарва те във филм.
    Може да е голяма бела, ако не внимаваш де :):):)
    Когато е тъжна, плачеш и ти.
    Когато е ядосана да не си и насреща :)
    А как пише само, не просто те докосва, съблича ти кожата, пласт, по пласт.
    Това е тя, Eliboto едно пораснало момиче с чувствителна душа !!!

    ОтговорИзтриване
  14. Дани, благодаря ти, мила! Че съм бела хаха, да, голяма ... и не се гордея с това. А, колкото до писането, то е за забавление!
    Благодаря ти още веднъж! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  15. Поздрав, Ани!!! Ще разгледам всичко, което си поместила в блога си. И, разбира се, често ще минавам от тук:))

    ОтговорИзтриване
  16. Хубаво,докосващо,завладяващо.Ще продължавам да чета,а ти продължавай да пишеш...можеш го.;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за милите думи, vik! Опитвам се, все още не мога да се нарека поет : )))

      Изтриване