четвъртък, 17 септември 2015 г.

Пъпчива приказка / по колажа на LenaNik (Лена Ник) - Омагьосан принц/




 http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=350026#comments


eliboto (Лейди Фокс): 17-09-2015г. 10:13
Защо омагьосаните принцове винаги са пъпчиви? /шегичка/
Много хубаво!

vale5 (Валентин ): 17-09-2015г. 10:30
И принцесите са пъпчиви, но минават през Фотошоп.

Dimitrov67 (Валери Димитров): 17-09-2015г. 10:47
Лейди, .... А за пъпчивите принцове: да си чувала за "пъпка - недо-бка"? Този на колажа две е нацвъкал. Ама че лоша принцеса... 
 :):):)




Пъпчива приказка

/ по идея на Валентин и Валери от техни коментари  под колажа... ;)/

Принцесата седяла в градината на двореца и слушала песните на птичките, жуженето на пчеличките и ромона на фонтанчето. Тихичко си въздишала и си мислела:
„Толкова много принцове, как пък един не се намери да ме поиска за жена”.
И точно в същия миг се случило чудо. В скута й скочил един крастав жабок. В първия миг принцесата се уплашила и го хвърлила във фонтана, но след това размислила, навела се и го взела в ръце. Видяла, че на главата му се поклаща малка корона и много се зарадвала, че е влязла в приказката.
-Ти ли си Принцът?
-Аз съм – изквакал Жабокът. Ай, целувай, че се изпъпчих целия.
-Много си крастав. Не ме кефиш.- рекла принцесата и нацупила устнички с отвращение. Посегнала да го хвърли отново във фонтана.
-Чакай, Милейди. Ако ме целунеш веднъж, ще развалиш магията, но аз пак ще съм пъпчив. Затова трябва да ме целунеш толкова пъти, колкото пъпки има по мен. Тогава ще стана най-красивият принц на света.
-Да, бе. А не искаш ли и да ти посвиря?
Жабокът я погледнал тъжно, но решително. Скочил и впил жабешката си уста в нея.
Принцесата паднала от пейката по гръб от изненада и започнала да трие олигавената си уста с копринена кърпичка. В този момент чудото проработило.  Жабата станала Принц.
-Вярно, че си принц, ама много си пъпчив, бе.
-Аз какво ти казах! Сега целувай докато развалиш магията напълно.
Без да се мотае повече Принцесата започнала. Целунала веднъж и първата пъпка изчезнала. Целунала втори път и втората също. Принцът ставал все по-красив с всяка следваща целувка.
Още на първата бил притворил очи от удоволствие. А Принцесата не спирала, докато не изчистила напълно своя любим от пъпчивата гадост. Щом приключила го загледала с нежен поглед и рекла.
-Отвори очи любими Принце. Отсега нататък сърцето ми ти принадлежи завинаги!
Принцът отворил очи и изпаднал в потрес.  Срещу него стояла баба Яга, цялата в пъпки, и се опитвала да го докара на нежен поглед.
Принцът, обезумял от ужас и  побягнал крещейки...
-По дяволите – рекла баба Яга, трябваше първо да мина на фотошоп и от яд омагьосала минаващия коняр наблизо и го превърнала в каменна статуя.
-Няма благодарност! Няма ненаказано добро!На никого прошка повече.

Извод: Животът така или иначе ще ти го сложи, затова не мърдай, да не му доставиш удоволствие!
От тогава всички жени се научили да използват кремове, маски, лосиони, фон дьо тени, червила, спирали... И всичко това, защото им е съдено да бъдат „ловци”...

;););)
На прима виста без корекции.

eliboto
17.09.2015 



Няма коментари:

Публикуване на коментар