сряда, 3 юли 2013 г.

Ароматът на страстта...



Прегръщаш ме с ухания омайни...


Докосване  вълшебно,  полудяло,
със   мирис  на   череша  и  ванилия.
Татуировка   с  пръсти,  устни,  тяло,
усещане  за  топлина  и  радостна  идилия.
Със  ароматите  на  страст  и  огън,
на  маркови  парфюми  и  тютюни,
къде  си  бил  до  днес,   за Бога,
защо  се  появи  едва  сега  през  юни?!
Прегръщаш  ме  с  благоухания  омайни.
С  очи  ме  пиеш  и  хипнотизираш,
и  водиш  ме  към  върхове  сияйни,
с  горещите  си  ласки  ме  маркираш.




Бележиш  ме  със   своите  дихания,
дъхът  ми  секваш  от  възбуда.
Пораждаш  в  мен  неистови  желания
да  съм  до  теб  без  никаква  принуда.
Не  ми  се  тръгва,   искам  да  остана,
да  вкусвам  ароматът  ти  вълшебен.
Горчиво - сладък  спомен  като  рана
кърви  във  мен  разкъсващо  потребен.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Вдъхнови  ме  една  песен:  Gary B - Bitter Sweet




 eliboto
2013-07-02


Прочети още: http://www.stihovebg.com/Poeziya/Lyubovna/Pregrashtash-me-s-uhaniya-omayni/178895.html#ixzz2XvtmKvsD



♫♫ ❤ ❤ ♫♫ ❤ ❤ ♫♫
"Не мога да си купя твоята любов, даже и не опитвам
понякога истината няма да те направи щастлив, 
за това няма да лъжа!
Но никога не ме питай дали сърцето ми бие само за теб..
то бие само за теб!..."


"...Знам, че съм далеч от перфектното, не съм като твоето обкръжение.
Не мога да ти дам никакви обещания, няма да ти обещавам звездите!
Но никога не ме питай дали сърцето ми бие само за теб..
то бие само за теб!..."

Забележка: Използваните снимки са от Гугъл+ и Интернет.

7 коментара:

  1. Dani Sulakova Suleimo написа нов коментар за публикацията ви "Ароматът на страстта...":

    Стиха ти е убийствен!!!
    Съчетан с песента, буквално ми разбърква вътрешностите. Физически го усещам. Много възбуждащо. Направо си е за раздел еротика. Вдъхновяващо начало на деня! Дай Боже всекиму!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Дани! : ))И аз доста се колебаех в кой раздел да го поставя : ))
      Дай Боже всекиму!!! ; )))

      Изтриване
  2. ма защо си толкова далече,че не мога аромата ти аз да усетя....където и да го сложиш(раздел) няма значение защото е хубаво!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти Венци! Ароматът на страстта е трудно доловим и обикновено се улавя от определени особено чувствителни рецептори на точно определен индивид : )))))

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасен аромат,мила!Той е от тези,който докосват всяко кътче от душата и тялото,събуждат сетивата и възбуждат ... въображението,вдигат адреналина!Прекрасен стих,представен по великолепен начин.Благодаря за това удоволствие!

    ОтговорИзтриване