петък, 7 юни 2013 г.

Гост на блога Krasinka, с авторския си стих "Какво е любов"


.♡♡♡♡


♫ ❤ ❤ ♫♫ ❤ ❤ ♫

Форинър - Искам да знам какво е любовта


КАКВО Е ЛЮБОВ

                   Какво е любов...
         Да обичаш и да бъдеш обичан.
      Към доброто да не си безразличен.
Да се радваш на дребните неща от живота.
Достойно да носиш своя кръст към Голгота.

                  Какво е любов...
         Две сърца в едно да се слеят.
         Две души за обич да копнеят.
          Слънчев лъч огрял простора.
     Нежните погледи на влюбени хора.



                 Какво е любов...
    Да раздаваш без да искаш в замяна.
     Глътка нежност от щастие огряна.
     Усмивката на твоето лице засияла.
   На рамото да кацне лястовичка бяла.

                Какво е любов...
На заобикалящата ни природа красотата.
      На бистър ручей шума на водата.
     Волния полет на птиците в небето.
     Залеза красив и корабче в морето.



               Какво е любов...
    Да умееш на всеки да прощаваш.
  На приятел в нужда ръка да подаваш.
     В себе си да съхраниш добротата.
        Да не угасва за обич искрата.

               Какво е любов...
Тя няма как да се опише с прости думи.
   Тя е вярата и обичта по между ни.
 Тя няма как да се измерва на кантар.
Любовта е свято чувство. Тя е Божи дар!



♫ ❤ ❤ ♫♫ ❤ ❤ ♫

Whitesnake - Is This Love


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

.♡♡♡♡



Забележка: Всички  използвани снимки са от Гугъл+  и  Нета.


6 коментара:

  1. Краси, първа аз искам да ти благодаря, че си мой гост днес и да ти пожелая много успехи!!! : ))))

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм възхитена.Думите не стигат да опиша своите благодарности.Прегръщам те и ти пожелавам много здраве и творчески успехи, защото ти го заслужаваш.Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти за отзива, радвам се , че ти е харесало оформлението!
    : ))))

    ОтговорИзтриване
  4. Поздрави,на мен също ми харесаха много оформлението и стиховете!

    ОтговорИзтриване
  5. Dani Sulakova Suleimo8 юни 2013 г. в 10:20

    Запознах се Красинка очи в очи. Бях силно изненадана. Понеже повечето и творби са силно хумористични. А пред мен стоеше стилна дама с топли одухотворени очи, богата душевност.
    Пожелавам и съдбата да я изненада с нещо много хубаво. Тя го заслужава.
    Анджи +10 за оформлението. Стилно и въздействащо!

    ОтговорИзтриване
  6. Дами, Наталия и Дани, аз ви благодаря за отзивите! Прегръщам ви!

    ОтговорИзтриване