неделя, 10 ноември 2013 г.

Когато виртуалните духчета изчезнат внезапно... ПУФ....




Линк към нейното сърце

for me

Тя беше духче виртуално,
написа стихове за мен
специално.
Усмихна ме, защо да крия,
направи слънчева магия.
И търсеше си дух подобен,
свободен, нежен и чаровен,
със него волно да поскита,
вълшебствата му да опита.
Но зла прокоба я ориса,
тя тъжни стихове прописа,
изплака своите сълзи,
написаното се изтри.
Избяга духчето, това е!
Безвремие и празнота е.
Но има някаква надежда,
усмивка зад плача поглежда.
Ще ù напиша писъмце
със линк "едно добро сърце".


06-11-2013г. 15:37


http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=313307



vale5 (Валентин ):6-11-2013г. 20:26
Виртуалните духчета са онези от вас, които обичам да чета, и които внезапно се изтриват. Липсват ми и ми е тъжно. Не мога да ги върна, сами трябва да го направят...



2 коментара:

  1. Бих искала първа да благодаря на Валентин за подкрепата. Също и на всички останали, които бяха до мен в тези мигове. Благодаря ви, прегръщам ви! :)

    ОтговорИзтриване
  2. И сега сме с теб Анджи! Любим мой стих на Vale5!

    ОтговорИзтриване