понеделник, 14 октомври 2013 г.

Руска рулетка




Руска рулетка


Играем с  теб,  Животе  мой,
на вечната игра на Сляпа баба.
Приклещваш ме в някакъв забой
и ме прострелваш от засада.
Аз падам, правя се на мъртва
и чакам да възвърна сили,
а ти се хилиш безпардонно къркан
и дебнеш как да ме насилиш.
Нещастнико,  нима не знаеш,
че всичко е във  моите ръце!
Сега те каня с мен да поиграеш
онази,  рулетка руска -  от сърце.
Понякога ми писва и си мисля,
да заредя със сребърен куршум
и пистолета във ръка да стисна,
додето изплющи в последно БУМ.

Играх червено, падна ми се черно,
загубих, но с достойнство ще си ида
от свят,  в който няма нищо верно,
участващ в дива, сбъркана корида.
А ти,  Животе, погрижи се,
за себе си и свойте цели!
Капиталът ти естествено множи се,
но само Банката печели!


eliboto
13.10.2013г.




http://vbox7.com/play:c3bcce72   с превод




2 коментара: