събота, 10 август 2013 г.

Днес ми гостува Ива Касабова...


Наричат ме Дон Жуан - разказ (Ива)

~~~~~~~~~~~~~~~
http://malkiatprintz.blogspot.com/2013/08/blog-post.html
~~~~~~~~~~~~



 Харесвам жените, влюбен съм в тях, в тези уникални създания... толкова красиви, толкова различни! И те ме обичат. Обичат ме защото съм техен. Завинаги. Всяка с която съм бил е в сърцето ми, там й е мястото, там е хранилището на моите музи, на моите усещания, на моите открития, на моите божествени кралици. Имам стотици майки, стотици съпруги, стотици любовници, стотици девици... защото това е жената, всичко това. Само този, който може да ги види в същността им, само той може да разбере, че те притежават всичко, всяко качество, всяка мъдрост, всяка истина. Дали съм се влюбвал? Влюбвал съм се всеки ден, по някога и по два-три пъти на ден. Дали съм обичал някоя цял живот? Всяка една без изключение! Сигурно смятате, че това е невъзможно, но е така. Маниак ли съм? Маниак съм, защото естетиката ми е маниакална, естетика която притежава всяка жена, дори най-грубата, дори дебелата, дори кльощавата без капка женственост, всяка носи чар и огън, много огън у нея. Успееш ли да го запалиш, няма да има по-щастлив от теб, но това е трудно, много трудно... жените не разбират секса, не разбират изкуството на любовта, защото не попадат на естети, на ценители на женското, на поклонници на божествената им натура. Колко бедни са мъжете, които не могат да се докоснат до това богатство! А тя, жената, остава тъжна и неразбрана, потъпквана и мамена, изнасилвана всеки ден от грубоватия си, недодялан мъж, неразбиращ невежа, заек за разплод, безчувствен към нежната й кожа от грубите си ръце, погубващ истинската й природа в безхаберието си, без да осъзнава какво престъпление извършва. Затова ме обичат жените, обичат ме и са ми благодарни, грижат се за мен и дори не се ревнуват една от друга. За тях аз съм единствения мъж на света... търсят ме и аз се отзовавам. Всяка ми е скъпа. Рисувам по тялото й, изтръгвам стонове от тях, които не са човешки, всяка минута посвещавам на нея, не мисля за себе си; моето сексуално удоволствие се състои в нейното, достигне ли върховете достигам ги и аз, иначе не бих могъл. Освобождават се, не искат и не очакват друго от мен, само любов, само това им липсва, липсва им на всички жени откакто е създаден човекът. Някои се заблуждават, смятат че любовта е нещо друго, но не е... това е тя, в най-чистата й форма, сексуална наслада – нищо друго. Без нея всеки брак е обречен на неудовлетвореност, всяка връзка е просто съюз и заблуда. Аз съм длъжен да им помогна да разберат себе си, да отворят съзнанието си за мъжа, да почувстват колко уникални са, да бъдат обичани, желани... затова им се посветих. Затова написах хиляди разкази за тях, еротични разкази, за всяка натура, за всяка чувствителност, за всяка една по отделно.
~~~~~~~~~~~~~~~
http://goo.gl/DS0VH
http://malkiatprintz.blogspot.com/
https://www.facebook.com/IvaKasabova.FilipDancev


❤ ~ ❤



❤ ~ ❤



Забележка: Всички снимки използвани в блога са от Гугъл+  и Нета!













2 коментара:

  1. Предавам благодарностите на Ива :)
    ~~~~~~~~~~~
    Здравейте, радвам се, че разказа е подбудил толкова емоции. Благодаря на всички ви за отзивите. Казват, че мъжете обичат да гледат, а жените да слушат :)... Героят на моят разказ е събирателен образ на онези автори, чиито героини винаги са описвали с особено внимание. Предавайки на героините си мистика, красота, божественост и невинна загадъчност те демонстрират своята естетика и усещане за нежния пол, което ги прави ценители на жената и възприемането й за дар. Е, поне аз винаги съм се чудила, непоправим женкар ли е бил Дон Жуан или ценител :)... И няма значение дали ще бъдеш с хиляди жени или само с една цял живот, ако я виждаш
    като всички онези, които искаш да имаш.

    Трудно е да пишеш през погледа на противоположния пол, повечето преживявания на героя са ти чужди, но е интересно да се опитваш да уловиш или предположиш вълненията на тази част от човечеството, които винаги се опитваш да разбереш, но никога не можеш :)...
    Поздрави! Ива Касабова...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз благодаря на Ива, от името на всички, за силните емоции и споделената чувственост на героя й!Благодаря и за индиректното й включване, крайно време е да си направи профил в Г+! : ))

      Изтриване