четвъртък, 1 август 2013 г.

Подарявам мечтите си



Подарявам мечтите си...

Все несбъднати,  недокоснати  и  красиви,
многоцветни,  усмихнати  и  щастливи…
Не  ви  искам  нищо  в  замяна
ни  приятелство,  ни  обич  голяма.
Напълно  безкористно  и  с  желание  ви  ги  давам.
Просто  разчиствам  килера  и  подарявам.
Защо  да  се  похабяват  не случени -
„Адресатът – офлайн”  -  неполучени...



Моята  свърши,  песен  изпята,
лист  изписан  и  от  двете  страни,
на  ръба  между  два  свята.
Затова  подарявам  мечти.

И  ако  някога  се  срещнем  отново
отвъд  чертата  в  другото  измерение,
ще  бъда  съвсем  като  нова
с  цветна  премяна  и  пролетно  вдъхновение.

Няма  изобщо  да  ме  познаете.
Затова  ще  ви  кажа  да  знаете -
с  червена  панделка  на  едната  ръка.
Така  ще  се  сетите,  коя  съм  била.

eliboto
07.2013


Прочети още: http://www.stihovebg.com/Poeziya/Druga-poeziya/Podaryavam-mechtite-si/180369.html#ixzz2aimM3prD




"...Аз, Аз съм слаб, но
Вие, Вие сте достатъчно силни да
Вземете моите мечти.
Хайде и да им дадете крила
Господ е с вас..."


Забележка: Снимките използвани в блога ми са от Г+ или Интернет!


2 коментара:

  1. Един от любимите ми твои стихове.
    Запазена марка- тъжна усмивка.
    Раздаваш се, а копнееш за сбъдване.
    Мечтите са си твои. На друг не са по джоба.
    Не си ли платиш за нещо, трудно се цени.



    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти Дани! Винаги ме подкрепяш, сестрице! : ))
    Нали знаеш какво казват: "Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му". Моите са прекалено големи... трудно осъществими...(
    За себе си оставих няколко по-мънички, затова другите ги раздавам.. (

    ОтговорИзтриване