вторник, 23 април 2013 г.

Гост на влога SULEIMO - ЗАЕДНО І





Заедно (първа част)

Той
 
Как стигнахме до тук?
Да потискам чувствата си. А твоите да подлагам на съмнения. Всичко това го отдавам на възрастта и живота, който си водила до сега. Вече си на 45 години. Правиш си равносметка. Водиш спокоен живот, лишен от емоциите за, които жадуваш. Всички социални контакти в нета те карат да искаш още и още. Срещаш магията, тръпката, която искаш.
Отделно в средата в която си, ти влияе силно. Повечето ти приятелки, търсят емоциите като теб. Имат или са имали извънбрачна връзка, практически вие се чувствате щастливи извън семейството си.
Не вярвам да се промениш, а и не искам. Бъди себе си, стига роли. Няма смисъл, живота си заминава. Не искам аз да съм човека, който те лишава от всичко това. Чувствата ми са твърде малък коз и много самотни, за да те променят.
Не вярвам в последния шанс. Вярвах в новото начало за нас, но ти бързо ме свали от облаците. Не те виня за нищо. Имаш право да търсиш щастието другаде, щом него получаваш с мен. Благодарен съм за отдадените години. Чувствах се късметлия и щастлив. Знам, че няма да стана мъжът от мечтите ти, но ще остана в спомените ти.
Смятам, че правилният избор е раздялата. Ти ще тръгнеш да търсиш магията, ако не си я намерила вече. Аз пък жената, на която ще имам доверие и моята любов ще ú е достатъчна. И, ако за десерт си сложи табелка “от тук нататък ще съм само твоя”, ще си ударя дупето в тавана. Не преставам да съм идеалист и мечтател. Всичко хубаво си има край. За съжаление пишем последните страници на нашата приказка.
 
Тя
 
Всичко това ми прилича на ”аз се отказвам”. Никъде в писмото ти не видях желание, а само оправдание, защо няма да си с мен. Ако искаш да сме заедно, прави неща, които ни събират. Старая се това, което си написал, да го обърна в наша полза. Преди не съм се съмнявала в чувствата ти, но вече да. Приемам го за полезно усещане.
Не само аз, всяка жена има нужда да се чувства желана и оценена по достойнство. Който ти каже, че не е така, те лъже. Чиста суета, ето ти още един грях към моите.
Нямам нито една щастливо омъжена приятелка по твоите критерии. Никой няма идеален брак. Въпроса е да не взираш само в лошото и миналото.
Ние бяхме изключение и много хора ни завиждаха. Да говорят каквото искат. Дори и в най-лошия си период сме били по-добре от тях.
Когато ти говора искрено, казваш, че те лъжа. Когато оставям делата да говорят, в роля съм влизала. Никаква женска интуиция не помага, ако любимият мъж те приема за противник.
Отговори си на въпроса какво искаш и кое те прави щастлив. Можеш да го споделиш с мен, ако желаеш. Обещавам ти искреност. Ти си решаваш дали да ми вярваш.
 
Посветено на mi amor за 25 години от заветното "да"!

Suleimo
09.04.2013


Прочети още: http://www.stihovebg.com/Proza/Pisma/Zaedno-parva-chast/174156.html#ixzz2REuKxMPv 




❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤




"Причината, да те обичам, си ти.
Само ти, просто ти!
Да, причината да те обичам, е всичко, през което сме преминали..
Затова те обичам..."





4 коментара:

  1. Анджи, благодаря за предоставената възможност!
    Напълно съзнавам, че тази публикация ще предизвика въпроси. Но това са нещата от живота, истински, неподправени, без грим.
    Майстор си да подпираш подходящата музика :):):)

    ОтговорИзтриване
  2. Suleimo, чест е за мен да бъдеш мой гост! Благодаря ти за тази публикация!

    ОтговорИзтриване
  3. за теб Ели ...ТОВА МОГА , ТОВА ПРАВЯ

    ОтговорИзтриване
  4. Дамяне, радвам се, че си погледнал : ))

    ОтговорИзтриване